Startborrel Roeiers


Startborrel Roeiers

Geplaatst op 28-02-2017  -  Categorie: Laatste Nieuws

Startborrel voor de gig-en whalerroeiers, zondagmiddag 5 maart a.s. vanaf 15.00 uur tot 18.00 uur in het Lichthuys

Beste Kaagroeiers,

Het is nog vroeg in het jaar, maar het begint ongelofelijk te kriebelen. Bij jullie ook?? We kunnen allemaal weer voluit lekker het water op om te roeien. De hele winter is er nog doorgeroeid in de gigs en inmiddels liggen de whalers er ook weer in.
Evenals vorig jaar zal het eerste roei-evenement van de vereniging, de startborrel zijn!
Onder het genot van een drankje en een hapje kunnen we elkaar weer zien, kennismaken met nieuwe roeiers, roeiers uit andere teams ontmoeten en plannen maken voor het nieuwe seizoen. Een gezellige mix van giggers en whalers.
Het is trouwens niet alleen die roeiersborrel waar je die middag voor naar Haven Oost komt, we hebben een paar activiteiten gekoppeld die middag.
Allereerst de roeiclinics, 5 maart om 13.00 uur is er weer mogelijkheid voor geïnteresseerden om eens ‘n eindje in een whaler of gig mee te roeien. Ken je iemand die daar misschien wel belangstelling voor heeft, klik hier voor de flyer
Dit keer krijgt de startborrel een wel heel feestelijk tintje. Om 15.00 uur zal de nieuwe polygig gedoopt worden. Heel benieuwd voor welke naam er gekozen is. Het bestuur van ‘De Kaag’ zal bij deze gelegenheid zorg dragen voor een glaasje bubbels.
Vooraf aan de roeiborrel is er de uitleg over het gebruik van de nieuwe whalerliften. Deze instructie mag echt niet gemist worden door de whalerroeiers.
We hebben de nieuwe voorzitter van ‘De Kaag’, Willem Middelburg, gevraagd om kennis te komen maken met de roeiers. Naar verwachting zal hij dan ook zijn visie op het roeien bij onze vereniging uiteenzetten.
De opzet/organisatie van de borrel is eigenlijk weer dezelfde als vorig jaar, iedereen kan zich bij de eigen boots van zijn of haar eigen team aanmelden. De kosten voor de hapjes en snacks zijn € 5,= per persoon, te betalen via je eigen boots. De drankjes betaal je aan de bar.

Namens de organisatiegroep,    

Wilma van Winsen en Jan Merkestein